dissabte, 18 de febrer del 2017

Coixí Wiphala

En el darrer viatge a Argentina, el mes de setembre, vaig conèixer una familiar del meu marit, una persona molt especial, amb una energia molt maca, i tot i que només vam estar una nit a casa seva, ens va ensenyar molt. Al marxar, em va fer un petit regal, un imant de nevera de la bandera wiphala, la bandera dels pobles originaris andins. 

Li he volgut tornar el regal en forma de coixí: 





Per la par part del darrera, vaig brodar la silueta de la bandera i vaig afegir la paraula en català "Gràcies", perquè vam parlar de que voldria vindre a viure aquí i li vaig dir, ah, aleshores has d'aprendre català i em va preguntar només com es deia "gracias" i "perdona", deia que amb aquestes dues paraules ja en tenia prou, es pot anar per tot arreu.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada