dimecres, 13 d’abril del 2016

Canvi de mans

Quan vaig veure que l'Alicia de Ganxetades organitzava un Canvi de mans, no m'ho vaig pensar ni dos cops. No havia participat mai en un i em venia molt de gust.

Vaig llegir les bases, un projecte fer per nosaltres, un kit i un paquet bonic. Doncs endavant!

Quan vaig saber que em tocava la Júlia de El Racó de la Júlia vaig tenir bastant clar què faria i ja us ho puc ensenyar perquè ja he rebut el paquetet.

Estic molt contenta perquè sé que li ha agradat i us haig de dir que jo m'ho he passat molt bé i que m'ha fet molta molta il·lusió que li hagi agradat.

Una tote bag amb el disseny de l'arbre:


Un detall de la part del darrera


A dins, vaig posar una tela de tons roses: 


I el conjunt sencer, la bossa i el kit per a fer el clauer de l'ocell. 



8 comentaris:

  1. Quin intercanvi més bonic! de ben segur que està encantada! quins nervis jo encara estic fent el meu! una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies!! És molt emocionant quan veus que l'altre el rep i que li agrada.
      Ja tinc ganes de veure què has fet!
      Una abraçada

      Elimina
  2. Aquesta bosseta em té el cor robat!!! M'encanta!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! La veritat és que em donen ganes de fer-me una per mi jejeje una abraçada!

      Elimina
    2. Moltes gràcies!! La veritat és que em donen ganes de fer-me una per mi jejeje una abraçada!

      Elimina
  3. Agradar és poc!!! Em va encantar i la faig servir un munt!!
    Mil gràcies bonica

    ResponElimina